lördag 6 november 2010

lökinköp


då jag inte har så väldigt mycket vårblommor i min trädgård, eller ja, jag tycker ju det kan vara mer :)
så beställde jag för några veckor sen lite att sätta ner i jorden, var noga med att inte handla mer än jag vet att jag kan hinna med att plantera så de här 4 sorterna blev det till att börja med, och ja dom är i jorden allihopa :)



men så blev det ju erbjudanden på http://www.odla.nu/
då var det ju svårt att motstå alla dessa vackra blommor


så nu har jag 381 lökar som ska planteras! tagit mig vatten över huvudet, ja vi får väl se :)
jag är ju ledig den här veckan som kommer så jag vet vad jag ska göra.. har bara ett litet problem, jag har ju inte rabatter så det räcker än

1 kommentar:

  1. Vi får hoppas att det töar lite så det går att få ner lökarna. Kommer bli urtjusigt.

    SvaraRadera